Who rocks a mustache?

Page 1 of 3 123 Last
  1. Who rocks a mustache?


    I just carved one up. We'll see how long it lasts.


  2. Mostly creeps and wierdos have mustaches. Think: Hitler, chuck norris, dr. phil, most skinny white guys getting arrested on cops, Burt Reynolds. Sorry man, but they dont have a good track record.
    •   
       


  3. You forgot Magnum PI

  4. Burt Reynolds and Chuck Norris? I'll take.

    You're also forgetting Tom Selleck, Ron Burgundy, Wade Boggs, Ron Jeremy, Borat, Jason Lee, Geraldo, Robert Goulet, Ned Flanders, Teddy Roosevelt, Alex Trebek, MLK, Gene Shalit, Hulk Hogan, Jason Giambi and Jesus.

  5. theo huxtable also sported a mustache
    •   
       


  6. They're known as "d1ck brooms" for what it's worth.
  7. Wink


    Quote Originally Posted by Ubiquitous View Post
    They're known as "d1ck brooms" for what it's worth.
    pu$$y bumpers

  8. Quote Originally Posted by Ubiquitous View Post
    They're known as "d1ck brooms" for what it's worth.
    Says the dude posing in nut huggers

  9. Quote Originally Posted by Rugger View Post
    Says the dude posing in nut huggers
    lol
    board supporter

  10. Quote Originally Posted by Rugger View Post
    Burt Reynolds and Chuck Norris? I'll take.

    You're also forgetting Tom Selleck, Ron Burgundy, Wade Boggs, Ron Jeremy, Borat, Jason Lee, Geraldo, Robert Goulet, Ned Flanders, Teddy Roosevelt, Alex Trebek, MLK, Gene Shalit, Hulk Hogan, Jason Giambi and Jesus.
    That's a good list. Those are people who can pull off the mustache.

  11. Quote Originally Posted by Rugger View Post
    Says the dude posing in nut huggers
    Haha...

    Interesting you focused on that, while 'rocking' the d1ck broom.

    I can't blame you, but I told you so.

  12. Quote Originally Posted by futurepilot View Post
    Mostly creeps and wierdos have mustaches. Think: Hitler, chuck norris, dr. phil, most skinny white guys getting arrested on cops, Burt Reynolds. Sorry man, but they dont have a good track record.
    LMFAO
    you win

  13. would conan have slayed more ***** with a moustache?


  14. Quote Originally Posted by Ubiquitous View Post
    Haha...

    Interesting you focused on that, while 'rocking' the d1ck broom.

    I can't blame you, but I told you so.


    Where have you been, ubi?

    Evolutionary Muse - Inspire to Evolve
    Legendary


  15. Does having your "red wings" count?

    Evolutionary Muse - Inspire to Evolve
    Legendary


  16. Ubi, is that you in your avvy and if so is it recent?

  17. I couldn't help it sorry.
    Attached Images Attached Images



  18. Chicks already love it
    It needs to fill out more. That's about 2 weeks growth. We'll see how it looks come New Years.

  19. Quote Originally Posted by allstar View Post
    theo huxtable also sported a mustache
    LOL, that's fuqqin' rad.

  20. I can't do the stache,.. doesn't grow in the same color, just looks weird on me!!! Gotta go clean shaven all the time!
    Think training's hard,. try losing!

  21. Quote Originally Posted by bonscott View Post
    I can't do the stache,.. doesn't grow in the same color, just looks weird on me!!! Gotta go clean shaven all the time!
    I rock a mean babyface too. Plus, mustaches get sh!t caught in them all the time (food, milk, fuzz, etc). I could work a goatee but not a stache. I'd look like a total d-bag.

  22. johnny dep, dave navarro, rosie odonell on some days, hahaha

  23. Quote Originally Posted by ABNRanger View Post
    johnny dep, dave navarro, rosie odonell on some days, hahaha
    You do realize your avi is a handlebar stache, right?

  24. Quote Originally Posted by ABNRanger View Post
    johnny dep, dave navarro, rosie odonell on some days, hahaha
    Lol!

    Evolutionary Muse - Inspire to Evolve
    Legendary


  25. You should have taken part in Movember.
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. A rock or Animal? whos better....
    By MANotaur in forum General Chat
    Replies: 1
    Last Post: 01-16-2013, 11:39 PM
  2. Who listens to Christian Rock?
    By Rugger in forum General Chat
    Replies: 30
    Last Post: 12-11-2008, 01:07 PM
  3. Replies: 10
    Last Post: 10-19-2008, 05:02 PM
  4. Grampas Band Rocks The Who's Generation !
    By anabolicrhino in forum General Chat
    Replies: 0
    Last Post: 04-13-2007, 06:29 PM
Log in
Log in