Cycle help! Epistane + armistane and forma stanzol

  1. New Member
    Chris.edmond's Avatar
    Stats
    6'2"  170 lbs.
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    4
    Rep Power
    24
    Level
    2
    Lv. Percent
    25.33%

    Cycle help! Epistane + armistane and forma stanzol


    I am getting ready to run Epistane 25 mgs. a day with 50 mgs. armistane, I have purchased forma and would like to know how to add it to the cycle to prevent gyno specifically, but other unwanted side effects as well. My question is, how much forma should I use on cycle and for PCT? I hear that 6 pumps twice daily on cycle and 3 pumps twice daily for pct should do wonders. Can anyone verify this? I do not want to take any chances and am open to changing my cycle for better overall results. Also, is armistane + forma enough?

  2. New Member
    hazard12's Avatar
    Stats
    5'8"  184 lbs.
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    243
    Rep Power
    38006
    Level
    17
    Lv. Percent
    35.61%

    Dude you are overdoing it SOOO hard. Epistane is already an estrogen blocker and it doesnt aromatize its basically impossible to get gyno while on it. You dont need arimsitane or formastane. As for PCT you should get Nolva which will get your balls back in action and also prevent gyno. You should also think about getting some liver support just to be safe.
  3. New Member
    Chris.edmond's Avatar
    Stats
    6'2"  170 lbs.
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    4
    Rep Power
    24
    Level
    2
    Lv. Percent
    25.33%

    Quote Originally Posted by hazard12 View Post
    Dude you are overdoing it SOOO hard. Epistane is already an estrogen blocker and it doesnt aromatize its basically impossible to get gyno while on it. You dont need arimsitane or formastane. As for PCT you should get Nolva which will get your balls back in action and also prevent gyno. You should also think about getting some liver support just to be safe.
    Well the pro hormone I'm taking is called Chisel, it's a combo of 25 mg Epistane and 50 mg arimistane so I can't cut that out. But I'll avoid forma on cycle if that's the case, could I use it for PCT over clomid?Edit: I meant nolvadex
    •   
       

  4. New Member
    Chris.edmond's Avatar
    Stats
    6'2"  170 lbs.
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    4
    Rep Power
    24
    Level
    2
    Lv. Percent
    25.33%

    And if that's the case do you think it's be a bad idea to up the dose to 37.5 mg Epistane a day with 75 mg arimistane?
  5. New Member
    hazard12's Avatar
    Stats
    5'8"  184 lbs.
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    243
    Rep Power
    38006
    Level
    17
    Lv. Percent
    35.61%

    i would bump up the dose cause 25 aint gonna do much, the only problem is low E is gonna hurt ur joints u might wanna get some fish oils and cissus for that. Dont do forma on PCT it controls E but it doesnt help your HPTA get back on track. Nolva/torem/clomid are pretty much your only options. You can get them at really cheap prices on research chem websites. Look around for legit research chem sites and ull get some good stuff.
  6. New Member
    Chris.edmond's Avatar
    Stats
    6'2"  170 lbs.
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    4
    Rep Power
    24
    Level
    2
    Lv. Percent
    25.33%

    Quote Originally Posted by hazard12 View Post
    i would bump up the dose cause 25 aint gonna do much, the only problem is low E is gonna hurt ur joints u might wanna get some fish oils and cissus for that. Dont do forma on PCT it controls E but it doesnt help your HPTA get back on track. Nolva/torem/clomid are pretty much your only options. You can get them at really cheap prices on research chem websites. Look around for legit research chem sites and ull get some good stuff.
    So something like those omega 3 fish oils?
  7. New Member
    hazard12's Avatar
    Stats
    5'8"  184 lbs.
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    243
    Rep Power
    38006
    Level
    17
    Lv. Percent
    35.61%

    Yeah, you can get some pretty good ones at nutraplanet they are crucial for healthy joints.
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. First cycle help? Test e and dbol
    By 4seeds4 in forum Anabolics
    Replies: 5
    Last Post: 04-24-2012, 07:37 AM
  2. cycle help epistane
    By casper12 in forum Anabolics
    Replies: 22
    Last Post: 09-23-2008, 10:59 PM
  3. Replies: 5
    Last Post: 03-28-2007, 08:59 AM
  4. Cycle help please - Deca and Winny
    By dread4ever in forum Anabolics
    Replies: 10
    Last Post: 10-23-2005, 11:46 AM
  5. Replies: 2
    Last Post: 04-15-2005, 08:21 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Log in
Log in