The Power Stack - $60 OFF + Stack Chart

  1. The Power Stack - $60 OFF + Stack Chart


    Name:  PowerKit.160026.png
Views: 192
Size:  26.2 KB
    Act now and save a sizzling $60 on the loaded Power Kit!
    Use coupon code pk60off in the gift certificate field during checkout and get an extra $60 off of the already discounted price.
    The Power Kit is regularly priced at $199.79 and includes the following items:
    1 Mass Drops
    1 4-AD RDe
    1 Arom-X RDe
    1 Augmentor
    1 Joint Fixx
    1 Super Cycle

    ForeRunner Labs
    The Future of Human Performance
    Please LIKE FRL on Facebook



  2. Damn!! Good promo Royd!! Guy's get in on this!
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep

  3. Oh it will include a free t-shirt as well.

    To see the bigger image of the stacking chart go to the following link and click the chart:

    http://www.advancedmusclesciencelab....ck-60-off.html
    ForeRunner Labs
    The Future of Human Performance
    Please LIKE FRL on Facebook

    •   
       


  4. Damn.....I just ordered the Pro Kit last week from Tiger Fitness!! Sunofa.............

  5. Quote Originally Posted by mnowak1228 View Post
    Damn.....I just ordered the Pro Kit last week from Tiger Fitness!! Sunofa.............
    Lobliner is a cool guy
    ForeRunner Labs
    The Future of Human Performance
    Please LIKE FRL on Facebook


  6. This is what the tee looks like btw...

    ForeRunner Labs
    The Future of Human Performance
    Please LIKE FRL on Facebook


  7. Looks tempting...

  8. Quote Originally Posted by Royd The Noyd View Post
    This is what the tee looks like btw...

    AWESOME Tee!! So Ill email you my receipt from the Pro Kit, and you can send me a Tee!!! Lmfao

  9. Quote Originally Posted by mnowak1228 View Post
    AWESOME Tee!! So Ill email you my receipt from the Pro Kit, and you can send me a Tee!!! Lmfao
    lol email Lobliner and tell him to give you a tiger fitness one. Tell him you love his youtube vids or something
    ForeRunner Labs
    The Future of Human Performance
    Please LIKE FRL on Facebook


  10. Quote Originally Posted by Kekkuk View Post
    Looks tempting...
    Very tempting indeed...
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep

  11. Forgot it includes a free sample of nocturnabol as well.
    ForeRunner Labs
    The Future of Human Performance
    Please LIKE FRL on Facebook


  12. sounds awesome! Thoughts on pct?

  13. Arom-x is enough IMO , you could add ABE and DAA to make it a bit more complete pct though! Dude this is a cheap price to pay for Mass drops , and 4-ad , if I wasn't too young, light and inexperienced I would hop in on this ASAP haha
    >SNS-Glycophase<
    Serious Nutrition Solutions Rep

  14. F*** the mass drops I want the shirt! j/k Will pick this up to check out as my mid winter cycle. BTW any idea how long this will be for? I'm broke until pay day this fri.

  15. Quote Originally Posted by tilldeath View Post
    F*** the mass drops I want the shirt! j/k Will pick this up to check out as my mid winter cycle. BTW any idea how long this will be for? I'm broke until pay day this fri.
    If you PM me your info, such as your name and address I can make sure we hold the deal for you. It's usually just easier that way.
    ForeRunner Labs
    The Future of Human Performance
    Please LIKE FRL on Facebook


  16. Quote Originally Posted by Royd The Noyd View Post
    lol email Lobliner and tell him to give you a tiger fitness one. Tell him you love his youtube vids or something
    Lobliner is my hero.. .lol

    Looks very intriguing... love the look of the shirts too.
    RecoverBro ELITE

  17. Quote Originally Posted by Royd The Noyd
    This is what the tee looks like btw...
    I wish i could've got one of those bad boys with this bottle of joint fixx you sent me to review!

  18. Quote Originally Posted by Royd The Noyd

    If you PM me your info, such as your name and address I can make sure we hold the deal for you. It's usually just easier that way.
    Nobody goes out of there way like you guys! Keep on kicking a$$!

  19. Quote Originally Posted by texasfinest2 View Post
    Nobody goes out of there way like you guys! Keep on kicking a$$!
    Thanks man. If I had known you wanted a tee I would have sent it with the Joint Fixx.
    ForeRunner Labs
    The Future of Human Performance
    Please LIKE FRL on Facebook


  20. Quote Originally Posted by Royd The Noyd

    Thanks man. If I had known you wanted a tee I would have sent it with the Joint Fixx.
    Yeah bro I collect the shirts... Kinda like people who collect hats! I should of said something.. Oh yeah tomorrow is day 3!
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. Stack chart?
    By westhockey32 in forum IronMagLabs
    Replies: 16
    Last Post: 06-01-2012, 08:47 AM
  2. Is HGW Effective for a Power Stack
    By fatburner2007 in forum Supplements
    Replies: 8
    Last Post: 04-02-2012, 10:40 PM
  3. Ec stack and vpx power shock ?
    By mmacrazy in forum Supplements
    Replies: 1
    Last Post: 03-29-2011, 11:01 AM
  4. Power Sun Super Stack log
    By powersun81 in forum Anabolics
    Replies: 7
    Last Post: 03-24-2010, 07:47 PM
  5. NOW Arginine Power Super Stack
    By fatburner2007 in forum Supplements
    Replies: 10
    Last Post: 08-31-2008, 06:59 PM
Log in
Log in