iForce ain't done yet...I NEED 5 MORE PEOPLE TO LOG INTIMIDATE + REVERSITOL V2!!!

Page 3 of 5 First 12345 Last

  1. it went out either yesterday, or today. patience my friend, they will arrive soon!
    Hi-Tech Pharmaceuticals Representative Manager


  2. Really, really excited for this one !
    PES R&D
    •   
       


  3. Quote Originally Posted by JonRubio View Post
    Really, really excited for this one !
    Me2! Should be an awesome bunch of logs going around soon!
    Hi-Tech Pharmaceuticals Representative

  4. Thinking about running this exact stack this summer... subbing for the logs..

  5. is it ok for me to start right away even thogh ive been taking bulk DAA for about amonth?
    •   
       


  6. Quote Originally Posted by mkretz View Post
    is it ok for me to start right away even thogh ive been taking bulk DAA for about amonth?
    You should ask Mr.Cooper on that, he was telling me about how taking regular DAA and N-m-DAA can kill brain cells, serious stuff, i'd pm him for more info. Or ditch the regular DAA lol, Intimidate is so much better honestly.
    *LG Sciences Board Rep*
    Changing Lives is what I crave.

  7. Quote Originally Posted by VaughnTrue View Post
    it went out either yesterday, or today. patience my friend, they will arrive soon!
    So by Monday should be expect it? Really excited am like a kid waiting on Santa.....

  8. Quote Originally Posted by TheHardOne View Post
    You should ask Mr.Cooper on that, he was telling me about how taking regular DAA and N-m-DAA can kill brain cells, serious stuff, i'd pm him for more info. Or ditch the regular DAA lol, Intimidate is so much better honestly.

    i mean switch to just intimidate i wouldnt take both at the same time

  9. Trying to hunt an iforce t-shirt to buy and they are out in the iforce store site, you guys going to run any contest on here or can you point me in a direction?

  10. Quote Originally Posted by mkretz View Post
    is it ok for me to start right away even thogh ive been taking bulk DAA for about amonth?
    Without a doubt, drop the DAA prior to starting intimidate. No sense in running both.

    Mike
    Hi-Tech Pharmaceuticals Representative

  11. def wont run both, ill drop out the DAA until the intimidate gets here i guess....dnno if thatll make much of a difference though

  12. These need to get here already! Im ready for some good sleep and recovery. My workouts has lately left me feeling like an old geezer man haha
    MY I-FORCE NUTRITION INTIMIDATE/REVERSITOL V2 SPONSORED LOG (PICS)

    http://anabolicminds.com/forum/supplement-reviews-logs/202817-here-we-go-2.html

  13. Quote Originally Posted by theniteman View Post
    These need to get here already! Im ready for some good sleep and recovery. My workouts has lately left me feeling like an old geezer man haha
    2nd that !

  14. Quote Originally Posted by theniteman
    These need to get here already! Im ready for some good sleep and recovery. My workouts has lately left me feeling like an old geezer man haha
    3rd that! Santa needs to hurry up lol

  15. Can't wait for these logs o start! Rhee to post links to logs in here pls!


  16. Quote Originally Posted by StackedCop
    Can't wait for these logs o start! Rhee to post links to logs in here pls!
    Or else!
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  17. ^ you have 9 chances to escape.. Upholsters 1911

    I joke I joke


  18. Perfect I got 18 :-D
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  19. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Perfect I got 18 :-D
    The only down side to carrying a 1911...


  20. That's true. I got the dual shoulder harness with mag pouches. I like my Kimbers a lot more tho. No offense to Mr. Colt lol
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  21. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    That's true. I got the dual shoulder harness with mag pouches. I like my Kimbers a lot more tho. No offense to Mr. Colt lol
    Smith and Wesson


  22. Ahh perfect! Love my Sigs too! You a officer outside of here?
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  23. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Ahh perfect! Love my Sigs too! You a officer outside of here?
    Yes local pd


  24. Quote Originally Posted by StackedCop

    Yes local pd
    Kick ass! Thought bout it. Served 4 years in Army as a Ranger. How u like it?
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  25. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Kick ass! Thought bout it. Served 4 years in Army as a Ranger. How u like it?
    Rather work for iforce full time lol


  26. Haha iForce is where its at Haha
    Purus Labs Anabolic Titan/Rep
    Coach AB @ BossBody.net
    Puruslabs.net

  27. Quote Originally Posted by Airborne42 View Post
    Haha iForce is where its at Haha
    Fr sho!


  28. really though if you cant drop'em with 9 .45's do you need more? what 1911 are you carrying BTW thought most were 7+1?

  29. Quote Originally Posted by Bolanrox View Post
    really though if you cant drop'em with 9 .45's do you need more? what 1911 are you carrying BTW thought most were 7+1?
    Amen! 8 in the mag 1 in the chamber. Also all my mags in my pouch hold 10 but stick out a extra 2"


  30. ahhhh yeah makes sense
  •   

      
     

Similar Forum Threads

  1. iForce - Intimidate + TestabolanV2 aww yeahhh
    By D3Baseball in forum Supplement Logs
    Replies: 73
    Last Post: 04-25-2012, 06:58 PM
  2. Iforce Intimidate Now Available at The Planet!
    By T-Bone in forum Nutraplanet
    Replies: 22
    Last Post: 03-20-2012, 06:43 PM
  3. AllieNinja's iForce INTIMIDATE log
    By allieninja in forum Supplement Logs
    Replies: 74
    Last Post: 02-23-2012, 10:38 AM
  4. iFORCE Intimidate
    By bigrobbierob in forum Nutraplanet
    Replies: 48
    Last Post: 02-19-2012, 02:33 AM
Log in
Log in