Cannibal Ferox

Page 3 of 3 First 123

  1. Quote Originally Posted by CNPWayne View Post
    DJ there is only so much you can do for flavor. I though they were pretty dam good after the first disaster of nuclear waste and green tea.
    Don't get me wrong, I'm not complaining at all. The flavoring is faaaaar better.

    Also, it still hits like a **** ton of bricks and puts me in the zone.


  2. **** yeah. I love beanies. By the way I ordered all the new **** at once plus some Inferno and will be reviewing it ASAP when I get it.

  3. Quote Originally Posted by andreaelmeyer View Post
    **** yeah. I love beanies. By the way I ordered all the new **** at once plus some Inferno and will be reviewing it ASAP when I get it.
    Oh My Genius/Swole order will have to wait until next week due to an expected future (wife's) family death. Having to travel to see dying family is killing my gainz.
    •   
       


  4. Quote Originally Posted by djwolford View Post
    Oh My Genius/Swole order will have to wait until next week due to an expected future (wife's) family death. Having to travel to see dying family is killing my gainz.
    Inconsiderate *******s!
    Chief Propagandist and Co-Managing Partner of Chaos and Pain
    www.chaosandpain.com
    chaosandpain.blogspot.com

  5. Quote Originally Posted by CNPJamie View Post
    Inconsiderate *******s!
    People these days...

  6. Quote Originally Posted by CNPJamie View Post
    Inconsiderate *******s!
    People these days...

  7. here is my review of the new re-flavored Ferox, the same one I put on the website. Pretty much nothing else need be said as far as I am concerned...

    So this is my second review of this thing. Now that the taste (I tried the watermelon) has changed I gave it 5 stars. The taste is MUCH improved. Does it taste like a mild cup of tea with cream and sugar? No, it still has a kick to it but it is PERFECTLY drinkable now, and since the rest of the formula has stayed the same it is still by far THE BEST pre workout I have had.I actually like to mix it with the Cannibal swole as well. I just hit another pr on deadlifts (325 lbs). I lift sumo and pushed the floor so hard with my feet that those puzzle peice floor mats at my gym came off the ground.....oops! I got the weight up though. This stuff made me very angrily motivated, but lets me be level headed enough to keep focused. Perfect, as far as I am concerned. Exactly what I wanted. I definitely hope this formula stays around forever.

  8. Quote Originally Posted by andreaelmeyer View Post
    here is my review of the new re-flavored Ferox, the same one I put on the website. Pretty much nothing else need be said as far as I am concerned...

    So this is my second review of this thing. Now that the taste (I tried the watermelon) has changed I gave it 5 stars. The taste is MUCH improved. Does it taste like a mild cup of tea with cream and sugar? No, it still has a kick to it but it is PERFECTLY drinkable now, and since the rest of the formula has stayed the same it is still by far THE BEST pre workout I have had.I actually like to mix it with the Cannibal swole as well. I just hit another pr on deadlifts (325 lbs). I lift sumo and pushed the floor so hard with my feet that those puzzle peice floor mats at my gym came off the ground.....oops! I got the weight up though. This stuff made me very angrily motivated, but lets me be level headed enough to keep focused. Perfect, as far as I am concerned. Exactly what I wanted. I definitely hope this formula stays around forever.
    Don't worry the formula will not be going anywhere!!

  9. Good...because if someone takes it away I may have to cut a bitch! Lol I would bite off some kneecaps over it.

  10. Quote Originally Posted by andreaelmeyer View Post
    Good...because if someone takes it away I may have to cut a bitch! Lol I would bite off some kneecaps over it.
    KINKY!

  11. Quote Originally Posted by Justin_p View Post

    KINKY!
    Yeah..my biting of kneecaps makes all the chickies wet . Omnomnom.

  12. Quote Originally Posted by andreaelmeyer View Post
    Yeah..my biting of kneecaps makes all the chickies wet . Omnomnom.
    You're a lez?


  13. Eh. Nothing except I think you fall firmly in the category of, "Oh, I'd hit that..."

  14. LMAO well, put on a skirt, some fishnets, a nice blouse and some pigtails, maybe some makeup and we'll see. Then call yourself Justina.

  15. Quote Originally Posted by andreaelmeyer View Post
    LMAO well, put on a skirt, some fishnets, a nice blouse and some pigtails, maybe some makeup and we'll see. Then call yourself Justina.
    HA HA HA HA HA!

    I'd prefer to be called Justine...and there's a better chance of you sucking D!!ck than me dressing drag.

  16. That is only true because there are some really hot transwomen ut there. I care less for what is attached than for the fact that there is a wanly figure/ person attached to it. For example: if Jessica Biel or Xena warrior princess were trans you can bet I would still pay and arm and a leg just to go down on them. That said, I do SO enjoy munching some nice carpet (or hardwood floor)

  17. Eh. Everyone in our age bracket shaves so some carpet is actually a refreshing change of pace as far as I'm concerned.

  18. **womanly figure attached

  19. Interesting dynamic, Andrea.

  20. What in the actual **** just happened here?

  21. Sorry, somehow a discussion on Ferox led to carpet munching. I am sure they are related somehow. My bad though. I am just crazy and probably very stimulated from my current cannibal product stack. My bad

  22. Wait, you just apologized for hijacking a thread to talk about eating pu$$y???

    Shame on you, A&E!

  23. Why apologize? I am rock hard right now.

  24. Ok then I will never again apologize to all of you dirty dirty sluts. We will all turn the c and p forums into the "red light district" of forums lol

  25. Quote Originally Posted by andreaelmeyer View Post
    Ok then I will never again apologize to all of you dirty dirty sluts. We will all turn the c and p forums into the "red light district" of forums lol
    Or make another forum topic about tentacle rape or whatever has been going on here haha!

  26. Thanks Wayne! Now I got rock hard! Haha

  27. btw I have been posting actual reviews in the Review section as well. I will continue to post them here and on the C and P site as I get products. I may wait a few days to see the effects of stuff because I want to give a nice, good, accurate review, but I will write them as soon as possible. Also you know, it has to be a convenient time, you know, times when I am not transformed into a giant tentacle monster and violating people. Typing with tentacles is really a pain in the ass.

  28. Quote Originally Posted by CNPWayne View Post
    We have completely changed the flavor and I will actually be sampling it tomorrow. The new flavors will be very drinkable! For the current one mix it in 10 oz of cold water, shake it, and slam it. Then drink some lemonade or something like that.
    Thanks for the sample of Cannibal Ferox. I will be running it as my PWO in about 2 hours all tho the supp facts in the pic above are slightly different than what I have been sent.
    Where would you like me to throw up my review??

  29. how long did it take you guys to get yours... I requested mine a few weeks ago?

  30. Quote Originally Posted by skinnybones View Post
    Thanks for the sample of Cannibal Ferox. I will be running it as my PWO in about 2 hours all tho the supp facts in the pic above are slightly different than what I have been sent.
    Where would you like me to throw up my review??
    The supplement facts are identical. The scoop size may be different because the flavor was changed the ingredients have not changed at all. They where all converted to MG also.

  31. Quote Originally Posted by lilspud View Post
    how long did it take you guys to get yours... I requested mine a few weeks ago?
    If you did not get yours resend me your address and I will send another one. If you are international it could take some weeks.

  32. Like , 1 week . It was fast& I live in cali.
    Thanks again cnp

  33. Quote Originally Posted by skinnybones View Post
    Like , 1 week . It was fast& I live in cali.
    Thanks again cnp
    You can throw your review on here in the supplement review section. Here is the link Cannibal Ferox (30 servings). You can also toss it on our website or Nutraplanet.

  34. I guess I can review as well.

    Also, been pimping your **** all over that other website that frowns upon pimping **** that ain't sold there.

  35. Quote Originally Posted by djwolford View Post
    I guess I can review as well.

    Also, been pimping your **** all over that other website that frowns upon pimping **** that ain't sold there.
    haha what website is that? Also you can review here http://anabolicminds.com/forum/produ...Chaos+and+Pain

  36. Quote Originally Posted by andreaelmeyer View Post
    Ok then I will never again apologize to all of you dirty dirty sluts. We will all turn the c and p forums into the "red light district" of forums lol
    bump... because this was a good idea that A&E had
  

  
 

Log in
Log in