SCREW U CROWLER--REALLY Screw YOU

Page 1 of 2 12 Last
  1. Guest
    Guest's Avatar

    SCREW U CROWLER--REALLY Screw YOU


    I'm addicted to Pancakes!

    THose with children fool them into with the Pancakes because it's a BRILLIANT way to get Omega 3 fats into your kids diets. I assured that 95% of children do not get this great fat that aids in BRAIN and cellular developement.


    I can not find the bow icon and since I'm mad, I will use this one


    The trick to the Pancakes is a constant skillet heat and enouph water.


  2. Quote Originally Posted by USPLabs View Post
    I'm addicted to Pancakes!

    THose with children fool them into with the Pancakes because it's a BRILLIANT way to get Omega 3 fats into your kids diets. I assured that 95% of children do not get this great fat that aids in BRAIN and cellular developement.


    I can not find the bow icon and since I'm mad, I will use this one


    The trick to the Pancakes is a constant skillet heat and enouph water.
    Yeah! Down with Crowler. Lets get our pitchforks and burn something down!

    My kid made me promise today that I make him those pancakes tomorrow for dinner. He wanted them tonight over PIZZA and was upset when i said no!!

  3. Quote Originally Posted by zbtboy View Post
    My kid made me promise today that I make him those pancakes tomorrow for dinner. He wanted them tonight over PIZZA and was upset when i said no!!
    There you go zbt, show'em who's the boss.

    These pancakes just makes one more things kids can whine and pout for.
    ~ Nothing can kill the Grimace!!


    •   
       

  4. Guest
    Guest's Avatar

    Quote Originally Posted by prld2gr8ns View Post
    There you go zbt, show'em who's the boss.

    These pancakes just makes one more things kids can whine and pout for.
    I have friend whoes kid goes nuts everytime they pass a McDonalds, everytime.

  5. wow what a subject title, one of this year's best

  6. Ha!

    My son loves these things also. But sometimes dad gets too jealous when there is only 5 left

  7. Quote Originally Posted by USPLabs View Post
    I have friend whoes kid goes nuts everytime they pass a McDonalds, everytime.
    That statement disgusts me. Kids and mcdonals.. and they wonder why everybody in america is a fatass?! pffffft LAY OFF THE ****ING BURGERS LARD ASS!

  8. i think it's also a lack of kids doing any physical activity. Sure I watched tv and played atari as a kid, but i also rode a bike and played sports after school and ran around during recess

  9. Quote Originally Posted by dlew308 View Post
    i think it's also a lack of kids doing any physical activity. Sure I watched tv and played atari as a kid, but i also rode a bike and played sports after school and ran around during recess
    amen to this

  10. This thread has gotten off track. We should be yelling at Crowler!!

  11. screw u crowler!!!!


  12. whore!!

  13. pancake whore!!!!

  14. I can't even read the word 'pancake' without needing to eat some!

    :runs to kitchen to make HCF pancakes:

  15. Hunh???

    What happened here.


    CROWLER
    Sleep Supplement 3Z BCAA: Red Raspberry and Lemon flavors
    HGH/sleep enhancer: HGHpro
    Test Booster: TestoPRO and STOKED!
    Preworkout: MANIAC Fruit Punch and Pink Lemonade

  16. Quote Originally Posted by CROWLER View Post
    Hunh???

    What happened here.


    CROWLER
    Its all really weird, I don't think I could describe it if I tried...
  17. Guest
    Guest's Avatar

    Quote Originally Posted by CROWLER View Post
    Hunh???

    What happened here.


    CROWLER
    The innocent act dose not fool USPlabs!

    Pancakes is good, but greatness comes with a High protein good fat complex carb izza:

  18. I feel like I am cheating and gonna get fat eating pancakes so often!! Heck no! Just sick pumps with the AP!

    Now if you made some pizza with the same macros...wow...NOBEL PRIZE!

  19. How about pizza dough mix and you make your own pizza?

    Any interest?


    CROWLER
    Sleep Supplement 3Z BCAA: Red Raspberry and Lemon flavors
    HGH/sleep enhancer: HGHpro
    Test Booster: TestoPRO and STOKED!
    Preworkout: MANIAC Fruit Punch and Pink Lemonade

  20. Quote Originally Posted by CROWLER View Post
    How about pizza dough mix and you make your own pizza?

    Any interest?


    CROWLER
    CHA CHING! I am a huge fan of pizza, (I lived in NYC for around half a year, and LOVED the italian culture.. especially their love for food.. and damn good food at that.) A pizza crust dough would be sweet, but the sauce can be a problem.. I can throw on my own cheese/spices and several pounds of meat... but sauce to? Maybe?

  21. Oh damn Crowler that would be kick ass!

  22. **** yo couch crowler.

    im a bit partial to the cookies

  23. OMG this thread is hilarious..... i was laughing at every damn post....

  24. btw what are these pancakes????? is this an AI creation??? poops lost, laughing, but lost

  25. We have another company at Low Carb Liquid Splenda Liquid Sucralose - Home

    All items are carried at Nutra Planet at Healthy Cheat Foods


    Thanks


    CROWER
    Sleep Supplement 3Z BCAA: Red Raspberry and Lemon flavors
    HGH/sleep enhancer: HGHpro
    Test Booster: TestoPRO and STOKED!
    Preworkout: MANIAC Fruit Punch and Pink Lemonade

  26. hmmmmmm nice..... UH oh I mean SCREW YOU CROWLER..... (pssst nice)

  27. Damn you Crowler for making all these tasty, good for you foods.

    Damn you....

  28. Quote Originally Posted by CROWLER View Post
    How about pizza dough mix and you make your own pizza?

    Any interest?


    CROWLER
    Wow!

    That would be amazing...sounds like a winner!

  29. Crow,
    I'd love the pizza crust. That sounds awesome!

  30. Quote Originally Posted by jmh80 View Post
    Crow,
    I'd love the pizza crust. That sounds awesome!
    Anybody wanna second me on the sauce?? lol I dunno how to make it healthy!!!

  31. Quote Originally Posted by RisingAgainst View Post
    Anybody wanna second me on the sauce?? lol I dunno how to make it healthy!!!
    2nd!

  32. man if you made a pizza crust ill be a poor man...... but HAPPY AS ALL GET OUT!

  33. hmmmm so pizza crust mix seems popular.


    CROWLER
    Sleep Supplement 3Z BCAA: Red Raspberry and Lemon flavors
    HGH/sleep enhancer: HGHpro
    Test Booster: TestoPRO and STOKED!
    Preworkout: MANIAC Fruit Punch and Pink Lemonade

  34. Quote Originally Posted by CROWLER View Post
    hmmmm so pizza crust mix seems popular.


    CROWLER
    You're right!! Wow.. you know what?? So does the sauce! lol

  35. Quote Originally Posted by RisingAgainst View Post
    You're right!! Wow.. you know what?? So does the sauce! lol
    Sauce is basically healthy, I guess it depends on what you buy, but the sauce my wife buys seems to be pretty healthy.

  36. Quote Originally Posted by bLacKjAck. View Post
    Sauce is basically healthy, I guess it depends on what you buy, but the sauce my wife buys seems to be pretty healthy.
    Can you at least hook it up with a name/brand?? lol I'm also looking for a healthier spaghetti sauce, keep me posted bro. When I lived in NYC I got fat from all the italian food, but I also got really happy LOL!

  37. you could make your own... cooking network dot com will have a million health food recipies adn im certain it wouldnt be too tough to follow a sauce makin recipe with all these guys round here making their own transderms and converting their fina's lol.

  38. dirty pancake slut bag whore face smelly butt poo poo eater!

  39. Quote Originally Posted by poopypants View Post
    you could make your own... cooking network dot com will have a million health food recipies adn im certain it wouldnt be too tough to follow a sauce makin recipe with all these guys round here making their own transderms and converting their fina's lol.
    HAHA!! I actually HAD a soft spot for the culinary arts, it was a great way to pick up chicks actually, I went for the total package ya know? Hot, body, intelligent, funny, dark, and can cook... unfortunately, I'm only 5'10.. so there goes the tall part.. LOL!!! Thanks for the reminder that I'm not totally useless in the kitchen though man.

  40. Healthy High Protein Easy Mac?
    E-Pharm Nutrition Representative
  

  
 

Similar Forum Threads

  1. I really screwed myself...NEED HELP BADLY with Estrogen Round
    By Lee Van Cleef in forum Post Cycle Therapy
    Replies: 11
    Last Post: 02-04-2014, 06:09 PM
  2. Replies: 29
    Last Post: 01-14-2009, 11:23 PM
  3. What really gets you going on in the gym ?
    By ReaperX in forum Supplements
    Replies: 255
    Last Post: 10-24-2008, 10:36 PM
  4. Replies: 1
    Last Post: 07-17-2008, 09:35 PM
  5. Replies: 18
    Last Post: 05-23-2003, 09:32 AM
Log in
Log in